Donald Trump Had An Illegitimate Kid With Housekeeper, Claims Ex-Doorman

Adjust Comment Print

McDougal was paid $150,000 by the Enquirer to keep her mouth shut about the Trump affair, and is now suing to be released from that silence agreement.

The National Enquirer reportedly paid the doorman $30,000 to keep quiet about a story that Trump fathered a child with another woman while he was married.

President Donald Trump's favorite social media platform exploded on Thursday over a report claiming he had a love child with an unnamed mistress in the 1980s.

Image Zoom
Image Zoom

His ex-wife of 14 years also cast doubt on Sajudin's account, saying that her former husband is a "pathological liar". The alleged child of Trump declined to discuss the matter with the Associated Press and The New Yorker; both publications say they were unable to establish if she is indeed Trump's child.

Dino Sajudin, a doorman at Trump Tower in NY, is alleged to have been paid $30,000 by the National Enquirer for an exclusive story claiming that Donald Trump had fathered a child out of wedlock with an employee in the 1980s.

"Today I awoke to learn that a confidential agreement that I had with AMI (The National Inquirer) with regard to a story about President Trump was leaked to the press", Sajudin statement's to CNN read. When asked if he thought his story was buried as part of a larger strategy by the National Enquirer to hide negative articles about Trump, Sajudin said, "It seems like the writing is on the wall about that, it's pretty clear".


According to Business Insider, Sajudin was paid $30,000 by American Media Inc in exchange for the rights to his knowledge about Trump "in perpetuity".

The two are reported to have been in contact over another "hush" payment made by the National Enquirer - to former Playboy Playmate Karen McDougal who, like Stormy Daniels, says that she had a sexual relationship with Trump.

Federal Bureau of Investigation agents on Monday raided Cohen's NY offices and seized files relating to Cohen's work, which included the US$130,000 payment.


The "father of the family" told The New Yorker that Sajudin's claims were "completely false and ridiculous".

"Unfortunately ... Dino Sajudin is one fish that swam away", he told sister publication RadarOnline, which wrote Wednesday about a "disaffected former Trump staffer who is peddling" the allegation to other media outlets.

I've written and spoken on CNN about the interesting and unexpected ways in which the Stormy Daniels story has intersected with the seemingly unrelated Russian Federation investigation - specifically by providing Robert Mueller and his team leverage to get Michael Cohen, Trump's personal attorney and "fixer", to provide information pertinent to their investigation.


Federal investigators looking into President Trump's personal lawyer are now questioning whether the country's largest tabloid publisher helped Trump during his presidential campaign.

Comments